Wednesday, August 24, 2011

Steve Jobs demisioneaza!

Grupul american Apple a anuntat miercuri demisia cofondatorului Steve Jobs, aflat in concediu medical din ianuarie, din cauza unui cancer la pancreas, el urmand sa fie inlocuit in functie de Tim Cook.
Potrivit TechCrunch, antreprenorul Steve Jobs si-a anuntat angajatii ca renunta la postul de director executiv al companiei Apple, intr-o scrisoare de ramas bun, prezentata mai jos: 
"Catre Consiliul de Administratie si comunitatea Apple:
Am spus de la bun inceput ca daca va veni ziua in care nu imi voi mai putea indeplini

atributiile si asteptarile in calitate de director executiv al Apple, voi fi primul care va va anunta. Din pacate, acea zi a sosit. Asadar, demisionez din functia de director executiv al Apple. As dori sa continui, daca Consiliul de Administratie este de acord, ca presedinte al board-ului, director si angajat al Apple.
In ceea ce il priveste pe succesorul meu, recomand cu tarie sa urmam planul initial de a-l numi pe Tim Cook in functia de director executiv al Apple.
Cred ca cele mai senine si inovatoare zile ale Apple sunt cele ce vor urma si sunt nerabdator sa vad si sa contribui la succesul companiei dintr-o noua postura.
I-am cunoscut pe unii dintre cei mai buni prieteni la Apple si va multumesc tuturor pentru anii in care am lucrat alaturi de voi.
Steve."

Vrei sa fii la curent cu articolele publicate ? ABONEAZA-TE ACUM ! Nu te costa nimic

comments

2 Responses to "Steve Jobs demisioneaza!"
Florin Preda said...
September 1, 2011 at 4:44 AM

Un om care intr-adevar a realizat ceva. Compania lui cred ca va creste inca multa vreme de aici inainte.


Anda Matei said...
October 5, 2011 at 6:38 AM

In tot cazul, compania lui este in plin avant si va ramane pe maini bune.


Post a Comment