Sunday, October 23, 2011

Laptop vs. Desktop

Nu cred ca exista discutie de 'IT' sa nu se ajunga si la vesnica 'batalie' intre laptop si desktop. Am avut primul laptop acum 8 ani . Cu el am inceput sa lucrez mai serios si, desi nu era chiar similar cu un desktop , mi-am facut treaba foarte bine. Atunci mi-am dat seama si cat e de importanta mobilitatea pentru mine.
Anul trecut am luat unul nou, cel vechi era aproape 'dus', iar acesta este suficient de puternic
incat sa-mi ruleze programele fara nicio problema si suficient de mare incat sa pot face web design.
Nu as renunta la laptop nici daca as primi al mai tare desktop gratis. Probabil pe ala l-as vinde
Sunteti oameni de laptop sau desktop? Conteaza mobilitatea? Nu prea?

Vrei sa fii la curent cu articolele publicate ? ABONEAZA-TE ACUM ! Nu te costa nimic

comments

2 Responses to "Laptop vs. Desktop"
Yamasha said...
October 24, 2011 at 12:31 AM

sistem desktop(server grafic) nu se compara cu un laptop...


Darkcloud256 said...
October 26, 2011 at 1:16 AM

Pentru jocuri e mai un un desktop, dar laptopul e bun in portabilitate. As prefera sa am un desktop si un laptop.


Post a Comment