Thursday, March 15, 2012

De ce este Firefox 4 browser-ul meu favorit?

Pentru că pe sistemul de lucru este mai rapid decât Google Chrome? Este, dar diferența este neseminificativ de mică. Atunci de ce?
Pe scurt:
1. Firefox îmi oferă o serie de extensii (add-on-uri) fără de care munca mea de programator ar fi mai dificilă.
2. Firefox este mai complex, mai configurabil și, în general, mai respectuos față de utilizator.
3. Un alt argument ține mai degrabă de istorie. Am citit undeva următoarea idee: ”Dacă cineva are prea multă putere, atunci mai devreme sau mai târziu va abuza de ea”. Am reflectat la această idee și am găsit-o foarte înțeleaptă (am identificat prea multe cazuri în istorie pentru a nu-i da crezare). Or tocmai aici este buba: Google deja s-a impus într-o maneră destul de categorică pe piața căutărilor. Acum vrea să intre și pe piața sistemelor de operare. Acesta este de fapt scopul final care stă în spatele dezvoltării lui Google Chrome. Consider că acest ultim argument este foarte-foarte puternic și nu poate fi ignorat cu ușurătate.
În concluzie, browserele pe care le susțin și le promovez în continuare sunt următoarele: Firefox și Opera. Iar partea fericită este că nu pierd nimic, ABSOLUT

Vrei sa fii la curent cu articolele publicate ? ABONEAZA-TE ACUM ! Nu te costa nimic

comments

1 Responses to "De ce este Firefox 4 browser-ul meu favorit?"
Andrey said...
March 17, 2012 at 5:43 AM

Eu de cateva luni numai folosesc Mozilla Firefox. E mult mai lenes, se misca foarte greu (la 5 GB ram si un procesor de 2,93 GHz, nu-i ajunge ?), asa ca folosesc google chrome, un browser foarte bun, fara fite cum imi facea mozilla.


Post a Comment