Sunday, October 23, 2011

Android - Ce aplicatii folosesti?

Sunt curios utilizatorii platformei Android ce aplicaţii folosesc.
Eu am făcut un top al aplicaţiilor pe care le folosesc cel mai des, sper să aflu de la voi şi alte aplicaţii utile care poate să-mi facă mai frumoasă şi mai utilă utilizarea telefonului mobil
bazat pe acest sistem de operare.
1 - Foursquare
2 - Wordpress
3 - Gmail
4 - Twitter
5 - Facebook
6 - 3g Watch Dog
7 - Feroviar

Vrei sa fii la curent cu articolele publicate ? ABONEAZA-TE ACUM ! Nu te costa nimic

comments

1 Responses to "Android - Ce aplicatii folosesti?"
Elite Funny said...
December 6, 2011 at 4:50 AM

Ti-asi recomanda sa iti pe acest blog pentru mai mult ajutor despre Android, contine foarte multe trucuri si informatii necesare oricarui utilizator de Android!
http://eu-android.blogspot.com


Post a Comment