Sunday, January 9, 2011

Cele mai importante 10 motive pentru a încerca Outlook 2010 cu Business Contact Manager

1Lucrați rapid și eficient cu noua interfață de utilizator simplificată.
Organizați datele în patru spații de lucru bazate pe roluri: Vânzări, Marketing, Proiecte și Gestionare contacte. Creați liste filtrate de înregistrări care arată exact câmpurile de care aveți nevoie.
Spațiul de lucru Gestionare contacte în Business Contact Manager
2Urmăriți performanța de afaceri cu nou tablou de bord.
Monitorizați aspectele importante ale operațiunii de vânzări cu gadget-uri grafice cum ar fi fluxuri de vânzări, starea proiectelor și campaniile de marketing.
Tabloul de bord Vânzări în Business Contact Manager
3Concentrați-vă mai întâi asupra clienților potențiali.
Prioritizați automat toți clienții potențiali, după reguli pe care dvs. le configurați, astfel încât să urmăriți mai întâi cei mai importanți clienți potențiali.
Desemnați cei mai importanți clienți potențiali
4Creați rapoarte particularizate complexe și partajați-le cu colegii.
Utilizați oricare dintre cele 72 de rapoarte sau creați și partajați rapoarte particularizate care conțin exact datele și formatarea de care aveți nevoie. Exportați rapoartele și for
matarea acestora, precum și formulele în Excel pentru analiză.
Rapoartele de oportunități de vânzări în Business Contact Manager
5Luați cu dvs. persoanele de contact de afaceri.
Pentru a profita de soluțiile Web și mobile pentru Outlook, sincronizați persoanele de contact de afaceri cu persoanele de contact din Outlook. Vizualizați și editați persoanele de contact de afaceri oriunde este posibil să vizualizați și să editați persoanele de contact din Outlook.
6Creați noi tipuri de înregistrări sau particularizați complet înregistrările existente.
Cu proiectantul vizual de formulare din Outlook 2010 cu Business Contact Manager, aveți posibilitatea să efectuați următoarele:
  • Să faceți clic și să glisați pentru a crea câmpuri noi, să eliminați câmpurile de care nu aveți nevoie sau să rearanjați câmpurile în formular.
  • Să creați și să particularizați tipurile de înregistrări noi sau pe cele existente.
  • Să adăugați sau să eliminați câmpurile, astfel încât fiecare înregistrare să reflecte exact nevoile firmei dvs.
  • Să definiți tipuri de înregistrare complet noi, cum ar fi Furnizor, Vânzător sau Angajat, apoi să decideți care sunt câmpurile necesare pentru fiecare tip de înregistrare.
  • Să definiți relațiile dintre înregistrări. Urmăriți echipele virtuale, partenerii de afaceri ai clienților dvs. sau factorii lor cheie de influență.
Același tip de înregistrare pentru angajați
7Gestionați proiectele cu cronologii și șabloane.
Manageri de proiect, bucurați-vă! Este posibil să urmăriți proiectele și activitățile lor cu ajutorul rapoartelor și gadget-urilor de cronologie.
Utilizați Șabloanele Proiect pentru a crea într-o clipă proiecte cu multe activități dependente. Doar definiți odată proiectul de care aveți nevoie, salvați-l ca șablon denumit și creați oricâte proiecte suplimentare de același tip aveți nevoie.
Rapoartele de proiecte de afaceri în Business Contact Manager
8Efectuați campanii de marketing eficiente, cu ajutorul listelor de apeluri.
Faceți apeluri la grupuri de clienți existenți sau potențiali. Selectați numai persoanele de contact pe care trebuie să le apelați, apoi scrieți sau importați un script de apelare. Pe măsură ce apelul se desfășoară, luați notițe direct în script, apoi înregistrați „apel terminat“ și setați un semnalizator de urmărire pentru persoanele de contact care necesită acțiuni suplimentare, cum ar fi o broșură sau o vizită în persoană.
Listele de apeluri pentru campaniile de marketing în Business Contact Manager
9Finalizarea vânzărilor cu activități și etape de vânzări.
Creați etape și activități de vânzări care se potrivesc cu practicile dvs. de afaceri. Pe măsură ce terminați fiecare activitate, Business Contact Manager setează un memento în Outlook pentru următoarea activitate din serie.
Raport de activitate de vânzări în Business Contact Manager
10Partajați datele de afaceri cu colegii.
Partajați informațiile de contact și de vânzări cu colegii din echipă care au nevoie de ele. Când un client potențial vă apelează, cei de la vânzări au informațiile necesare pentru a finaliza vânzarea.

Vrei sa fii la curent cu articolele publicate ? ABONEAZA-TE ACUM ! Nu te costa nimic

comments

0 Responses to "Cele mai importante 10 motive pentru a încerca Outlook 2010 cu Business Contact Manager"

Post a Comment